Volledige controle over je telefonie
Waar je ook bent, je logt online in op de telefooncentrale om wijzigingen door te voeren, maar ook om rapportages uit te draaien en om gesprekken terug te luisteren.
Verbeter de klantbeleving met uitgebreide rapportages
In de telefooncentrale kunnen hele simpele, maar ook hele gedetailleerde rapportages worden uitgedraaid. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoe snel telefoontjes worden opgenomen, hoe lang bellers gemiddeld in de wacht hebben gezeten en hoe snel een belletje bij de juiste persoon terecht kwam.
Een belplan in een handomdraai
Met de visuele belplan builder kun je in een handomdraai bepalen welke weg inkomende oproepen moeten afleggen. Je stelt bijvoorbeeld de openingstijden in, het keuzemenu dat volgt wanneer een klant een bepaald nummer belt, het bericht buiten openingstijden en nog veel meer.
Demo
Vraag een vrijblijvende demo van onze telefooncentrale software aan. Hierin leggen wij de basis uit, kun je alle technische vragen stellen en behandelen wij de functionaliteiten waar jij het meest aan hebt.