Actuele storingen
Hoe onze support werkt
Support ticket indienen
Stuur je liever een e-mail, dan kan dat naar het volgende e-mailadres: .
Telefonische support
Je kunt onze support-afdeling tijdens kantoortijden (ma-vrij van 09.00 tot 17.30 uur) bereiken op het volgende telefoonnummer:
085 – 11 19 165
Voor een goede vastlegging van je vraag of probleem, stellen het op prijs als je voorafgaand het gesprek een ticket indient via het formulier hiernaast.
Alleen indien ons support nummer bij een storing niet is te bereiken, kun je ons als alternatief bellen op het nummer 06 – 58084808.
Bereikbaarheid voor 24/7 klanten
Heeft jouw onderneming een servicecontract met 24/7 ondersteuning? Dan kun je bovenstaand nummer alleen voor spoedgevallen buiten kantoortijden. Bekijk het servicecontract voor details over wanneer wij daarvoor wel of niet additioneel kosten in rekening brengen.
Documentatie & software
- Handleiding telefooncentrale
- Installatiehandleiding telefooncentrale
- Switchboard handleiding
- Download switchboard (versie 3.0.41327 voor Windows, 36 mb)
Nieuws
29-09-2018 – Aankondiging end of service versie 2.3
Vanaf 01-01-2019 beëindigt Voclarion de ondersteuning op versie 2.3 van het communicatieplatform voor alle klanten. Is jullie organisatie nog niet overgestapt naar versie 3.0? Neem dan contact op met de verkoopafdeling via 085 – 1 119 119.
01-04-2018 – Aankondiging end of life versie 2.3
In verband met de komst van versie 3.0 van het communicatieplatform van Voclarion heeft versie 2.3 de status end of life bereikt. Bestaande versie 2.3 klanten kunnen ons communicatieplatform blijven gebruiken, maar onderhoud en support zal stoppen per 01-01-2019.
31-12-2017 – Aankondiging end of service versie 2.1
Vanaf 01-03-2018 beëindigt Voclarion de ondersteuning op versie 2.1 van het communicatieplatform voor alle klanten. Is jullie organisatie nog niet overgestapt naar versie 3.0? Neem dan contact op met de verkoopafdeling via 085 – 1 119 119.
01-06-2017 – Aankondiging end of life versie 2.1
In verband met de komst van versie 3.0 van het communicatieplatform van Voclarion heeft versie 2.1 de status end of life bereikt. Bestaande versie 2.1 klanten kunnen ons communicatieplatform blijven gebruiken, maar onderhoud en support zal stoppen per 01-03-2018.
Benieuwd naar wat deze end-of-life verklaring voor jullie organisatie betekent? Wij kijken graag eens samen met jou naar de toegevoegde waarde van versie 3.0 voor jullie organisatie! We gaan de komende tijd in gesprek met onze klanten om de voordelen van versie 3.0 toe te lichten. Ben je nieuwsgierig geworden en wil je liever nu al een afspraak maken? Neem dan contact op met de verkoopafdeling via 085 – 1 119 119.
Telefonische support
Je kunt onze support-afdeling tijdens kantoortijden (ma-vrij van 09.00 tot 17.30 uur) bereiken op het volgende telefoonnummer:
085 – 11 19 165
Voor een goede vastlegging van je vraag of probleem, stellen het op prijs als je voorafgaand het gesprek een ticket indient via het formulier hiernaast.
Bereikbaarheid voor 24/7 klanten
Heeft jouw onderneming een servicecontract met 24/7 ondersteuning? Dan kun je bovenstaand nummer alleen voor spoedgevallen buiten kantoortijden. Bekijk het servicecontract voor details over wanneer wij daarvoor wel of niet additioneel kosten in rekening brengen.